ایپی ناو

ایپی ناو

ایپی ناو

ایپی ناو

دانلود پروژه برنامه نویسی ضرب چند جمله ای ها با استفاده از زبان ++C به صورت لیست پیوندی


دانلود پروژه برنامه نویسی ضرب چند جمله ای ها با استفاده از زبان ++C به صورت لیست پیوندی



پروژه برنامه نویسی ضرب چند جمله ای ها با استفاده از زبان ++C به صورت لیست پیوندی پروژه برنامه نویسی ضرب چند جمله ای ها با استفاده از زبان ++C به صورت لیست پیوندی این پروژه با زبان ++C نوشته شده است و برای ضرب تمامی چند جمله ای ها استفاده می شود در این پروژه از لیست پیوندی استفاده شده است و کارکرد آن به این صورت است که ابتدا تک تک جمله ها را وارد کرده و در انتها گزینه ضرب را انتخاب میکنیم تا حاصل را به ما نشان دهد . در این پروژه از یک منوی شش گزینه ای استفاده شده است .1- اضافه کردن جمله اول2- اضافه کردن جمله دوم3- نمایش جمله اول4- نمایش جمله دوم5- ضرب6- خروج این برنامه حالتی طراحی شده که حتی عملگرها را نیز محاسبه می کند .





پروژه برنامه نویسی ضرب چند جمله ای ها با استفاده از زبان ++C به صورت لیست پیوندی

دانلود پاورپوینت برنامه نویسی به زبان C


دانلود پاورپوینت برنامه نویسی به زبان C



 پاورپوینت برنامه نویسی به زبان C دانلود پاورپوینت برنامه نویسی به زبان C برنامه ای بنویسید که یک ماتریس از ورودی بگیرد و دترمینان آنn*n را محاسبه کند.#include#include#include#include#include/************توابع کتابخانه ای هستند که به صورت پیش فرض از آنها استفاده میشود*************/Int det (int [ ],int);•Int *minor (int [ ], int,int);•Void print (int a[ ],int n);•/********** برای بالا رفتن سرعت و جلوگیری از پیچیدگی برنامه از توابع زیر استفاده میکنیم:•برای حل دترمینان det•برای ضرب minor•برای چاپ ماتریس print•**********/شامل 11 اسلاید powerpoint





 پاورپوینت برنامه نویسی به زبان C

دانلود پکیج آموزش مقدماتی سی شارپ فارسی



دانلود پکیج آموزش مقدماتی سی شارپ فارسی



پکیج آموزش مقدماتی سی شارپ  فارسی پکیج آموزش مقدماتی سی شارپ فارسی پکیج آموزش سی شارپ (C#) فارسی





پکیج آموزش مقدماتی سی شارپ  فارسی


دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به سرپرستی ایوب آقاخانی پس از اتمام بخش‌های مختلف زمان‌بندی شده فصل اول از دور نوین پروژه جامع ملی چهار فصل تئاتر ایران با عنوان «ایران در بستر تاریخ» و تجمیع آرای اعضای هیئت علمی این فصل، با بررسی نسخه‌های نهایی ۱۱ نمایشنامه خروجی فصل، تعداد ۶ نمایشنامه برای تولید و چاپ انتخاب شدند.

قلب هری به وحشت زده شد


قلب هری به وحشت زده شد. آزمون؟ در مقابل کل مدرسه؟ اما او هنوز هیچ جادویی را نمی داند - چه چیزی باید بر روی زمین انجام دهد؟ او آن لحظه ای را که وارد می شد چیزی شبیه این انتظار نداشت. او به طرز دلخراشی نگاه کرد و دید که دیگران نیز وحشت زده بودند. هیچ کس حرفی به جز هرمیون گرنجر نداشت، که خیلی سریع درباره همه جادوهائی که او آموخته بود و تعجب می کرد که یکی از آن ها نیاز دارد، بسیار سرحال بود. هری سعی کرد که به او گوش ندهد. او هرگز عصبی تر از هرگز نبوده است، حتی حتی زمانی که او مجبور بود که گزارش مدرسه را به خانه Dursleys بفرستد و گفت که او معلمان خود را آبی رنگ نشان می دهد. او چشم هایش را روی درب گذاشت. در حال حاضر، پروفسور مک گونگال هر ثانیه دیگر می آید و او را به عذاب خود هدایت می کند.

سپس چیزی اتفاق افتاد که او را در مورد یک پا در هوا پرت کرد - چند نفر پشت سر او فریاد زدند.

"چه - ؟"

او گاز گرفت. پس مردم در اطراف او بودند. حدود دوازده ارواح فقط از طریق دیوار عقب جریان داشتند. مروارید سفید و کمی شفاف، آنها در سراسر اتاق به یکدیگر صحبت می کردند و در سال های اول به نظر می رسید. آنها به نظر می رسید استدلال می کنند. چیزی که مثل یک راهب کوچک چربی شبیه بود گفت: "ببخشید و فراموش کنید، من می گویم، ما باید فرصتی دیگر برای او بدهیم"

"عزیزم عزیزم، آیا ما Peeves تمام شانس هایی که او شایسته است را داده ایم؟ او به ما یک نام بد می دهد و شما می دانید، او واقعا حتی یک شبح نیست - من می گویم، همه شما در اینجا کار می کنید؟ "

یک ارواح پوشیدن ریش و جوراب شلواری به طور ناگهانی متوجه اولین سالها بود.

هیچکس جواب نداد

"دانش آموزان جدید!" گفت: چربی مریم، لبخند زدن در اطراف آنها. "فرض می کنم" "به نظر می رسد؟"

چند نفر آرام گفتند:

"امیدوارم که شما را در Hufflepuff ببینید!" گفت: Friar. "خانه قدیمی من، شما می دانید."

صدای تیز گفت: "حرکت کن". "مراسم مرتب سازی برای شروع"

پروفسور مک گونگال بازگشت کرد. یک به یک، ارواح از طریق دیواره مخالف فرو می ریزند.

پروفسور مک گونگالل در سال های اول گفت: "حالا یک خط بسازید، و من را دنبال کنید."

هری به طرز شگفت انگیزی احساس کرد که پاهایش به سمت سرنشینان تبدیل شده بود، هری پس از یک پسر با موهای شنی، با ران پشت سرش را رها کرد و از اتاق خارج شد، پشت سر تالار و از طریق یک جفت درب دو درب به بزرگ سالن

دانلود برنامه ای بنویسید که جمله n ام سری فیبوناچی را محاسبه نماید


دانلود برنامه ای بنویسید که جمله n ام سری فیبوناچی را محاسبه نماید



برنامه ای بنویسید که جمله n ام سری فیبوناچی را محاسبه نماید برنامه ای بنویسید که جمله n ام سری فیبوناچی را محاسبه نماید برنامه نویسی C++





برنامه ای بنویسید که جمله n ام سری فیبوناچی را محاسبه نماید


قرار بر این است که نمایشنامه‌های انتخابی برای چاپ به صورت مستقل یا در قالب مجموعه به انتشارات سوره مهر معرفی شوند.
 
مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری دوره جدید پروژه جامع ملی نمایشنامه‌نویسی «چهار فصل تئاتر ایران» را به دبیری ایوب آقاخانی به‌منظور تقویت بنیه نمایشنامه‌نویسی کشور در پاییز ۱۳۹۷ برگزار کرد.
 
این پروژه که چهار سال متوالی با مدیریت ایوب آقاخانی در سال‌های ۸۷ تا ۹۱ موفقیت‌هایی را کسب کرده بود، بار دیگر کار خود را آغاز کرده است. پیش از این از سوی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شد و این‌بار در حوزه هنری از سوی مرکز هنرهای نمایشی این نهاد برگزار می‌شود. کارگاه‌های این فصل از پروژه چهارفصل، پاییز ۱۳۹۷ در حوزه هنری تهران برگزار شد.